Asiakaspalvelutilanteeseen valmistautuminen:
H2, koska minulla on ollut puhtaat vaatteet joka kerralla. Hiukseni ovat olleet kiinni eikä minulla ole myöskään ollut koruja.
Olen myös hoitanut aamun tehtävät ahkerasti ja ollut oma-aloitteinen.
Asiakkaiden vastaanottaminen:
T1, olen hieman ujo asiakkaiden kohtaamisessa. Asiakkaiden kohtaamisessa olen kuitenkin hymyillyt.
Asiakaspalvelijana toimiminen:
H2, olen toiminut ammattitaitoisesti työssä. Olen ollut ystävällinen asiakkaille ja noudattanut työkäytännön ohjeita.
Asiakaspalvelutilanteen päättäminen
H2, tein minulle määrätyt tehtävät ja autoin oma-aloitteisesti muita harjoittelijoita heidän tehtävissään.
Asiakaspalvelutilanteessa käytettävien resurssien ja tietotekniikan käyttö:
H2, osasin käyttää kassakonetta ongelmitta ja tiskikoneen käyttökin sujui ihan hyvin.
Matkailupalveluiden informaatio- ja muun materiaalin käyttö:
H2, osasin varmistaa minkälaisia aineita ruuissa käytettiin ja kirjoittaa ne kassan vieressä olevaan "Menu" tauluun esim. L,G.
Turvallisuudesta huolehtiminen:
H2, koska minulla oli oikeanlainen työvaatetus ja kengät joissa ovat turvakärjet.
Hygieniasäädösten noudattaminen:
H2, olen pessyt kädet, vaihtanut omat vaatteet päälle, jos olen käynyt ulkona. Hiukset ovat olleet kiinni, ettei karvat lennä ruokiin. En ole käyttänyt voimakkaita hajuvesia.
Oppiminen ja ongelman ratkaisu:
H2, olen tarjonnut gluteenitonta vaihtoehtoa asiakkaalle, kun hän on tilannut lounasta joka sisältää gluteenia.
Vuorovaikutus ja yhteistyö:
H2, olen tarvittaessa auttanut muiden kuin omien työpisteiden harjoittelijoita.
Terveys, turvallisuus ja toimintakyky:
H2, en ole ollut kipeänä töissä.
Ammattietiikka:
H2, olen noudattanut hyviä käytöstapoja esim. en ole kiroillut tai puhunut asiattomia. Enkä ole puhunut työasioistani muille.
Hei Tytti, mikset anna itsellesi K3, jos olet suoriutunut tietystä asiasta arviointikriteerien mukaan kiitettävästi?? Ei saa olla liian vaatimaton :) Muuten olet perustellut hyvin ja käyttänyt sopivia esimerkkejä.
VastaaPoista